Daily Archives: August 19, 2010

misi mencari designer!yezza…

oh.malam ni sy tdo lambat!nape??sbb next morning nak hantar all the stuff yang berkaitan ngan printing (yelah,my overlay paper for 200 card yang sy DIY tuh, my tq tag, my guestbook card and pointing paper (panggil ape eh?penunjuk arah la senang cakap)).so,malam nih bertungkus lumus menyiapkan apa yang terdaya.

my guest book card.

ikut kata hati dan nafsu, esok nak pergi serisireh tuk alter balik my wedding card sebab macam dapat idea baru tapi tengoklah.takot plak after alter makin mahal plak.if boleh stick pada price lama,i will do it!!yeah!!.

anyway,la nih bukan nak citer pasal my invi card sebab pasal invi card sy akan citer after da dapat mock card.hehehe.saya nak citer this week saya sibuk mencari DESIGNER!!!!owh.sangatlah hectic.bukan ape.bile bajet for wedding dress ciput mcm sy ni,agak payah la pulak nak cari designer yang murah2.hehehehe.bukan maksud sy merendahkan profesionalisme diorang ( i know all designer meletakkan effort yang sgt tinggi tuk siapkan their client punye baju) tapi saya sendri yang xmampu!!(on no!!).yelah,pengganggur berjaya macam saya nih manelah mampu nak buat wedding dress yang sampai 1k (even dalam hati,ya allah,kalaulah ade sesiapa yang nak sponsor kompom aku amek!!).takkanlah pulak sy nak menyusahkan mak bapak because of wedding dress kan.

actually,untuk wedding dress saya ade dua pasang.1 for solemnization and satu untuk sambut tetamu(sy xde sanding so pas nikah i will change baju nikah to baju tuk sambut tetamu).so dalam hati nih dok pk for nikah maybe i just go with baju kurung modern and for sambut tetamu its more casual la.maybe long dress atau looks like muslimah kaftan.yezza.mmg sy da wat sket research.tapi tulah,bile tgk alek gambo2 yang sy refer tu, xkanlah pricing dia murah sangat!!kurang2 pun mesti 1k above.adoiyai!!tolon!!!!.

so for this week mission, saya da contact several designer and yet sampai da mail ngan nik erwan rosli okeh!!tapi so sorry nik,my budget sgt low.huwargh!!nak nangis.sy yang rugi tau xdapat nik’s touch!!ur design sgt awesome!!then sy jugak contact ngan o’oi couture..thank u azrul for understanding my budget yang ciput nih.but xgi lagi discuss ngan dia.( tahnk you to my friends azila sharif yang introduce azrul to me.azrul nih azila’s cousin).azrul nih yang wat baju ayu OIAM time final OIAM dulu. pastu sy ade bagi email to several designer.mintak2 la diorang reply asap.hehehe.

ehm,rasenya tu jela yang saya wat disweek for my wedding prep.mak da bising da nape sy stop wat envelope.maaf mak,anak mak nih sibuk berblogging.hehehehe.