Wedding Hunt Begin!

Yeah!Start je new year dis year, aku and emak ( Pn Hajah Hasnah Haji Ali ) da start carik theme for my wedding.hehehe.Owh.Sungguh susah nak cari theme colour ok..haisyh.ingat kawen nih senang ke.hehehe.so bile susah sgt tuh, i pun watla colour match kat photoshop.and warna nih has been chosen!

my base colour is silver @ grey and mixed up wit aqua blue @ turqoise. and yet, la nih i tengah wat design for my wedding kad.best3x.a lil’ bit pressure tapi ape guna amek IT kalu xreti guna editing.hahaha.Yang paling best bile my mum cakap “haisy,susah betoila ngan k.ngah nih.sume nak wat sendiri.time ayong dulu xde camni pun” hahahaha. My mum cakap camtu sebab i cakap ngan dia yang i da book photographer untuk my wedding.hehehe.Awal x??actually xawal pun sebab from my book and magazine yang i baca, benda-benda yang kite ingat buleh wat last minute actually wat lagi awal lagi bagus.and yang paling bestnye, my sister mmg willing to sponsor my wedding photographer.hahaha.BEST!.tq Ayong.

But saya nak kongsi something ngan u all.cerewet ke saya kalu saya nak semuanya perfect?hehehe.dulu time my sister kahwin, umur saya baru je 21tahun.and semua preparation emak yang buat.Ehm.maybe because of time tuh dia busy with her work ( she’s a doctor ) and malas nak pikir benda2 nih kot. But for me, kahwin adalah satu benda yang kita lalui hanya sekali (Insyaallah,semoga perkahwinan saya dan mistaH yang akan datang nih akan berkekalan hingga ke akhir hayat kami ) dan saya nak buat semua persiapan itu!.hehehe.saya nak sempurna yang mungkin (BOLEH KE??) dan saya nak semua orang happy dengan perkahwinan saya nanti.hehehe.

hehehehe.Nanti saya sambung lagi.

2 thoughts on “Wedding Hunt Begin!

  1. nazi says:

    wah kak ieja nak kawen da ke. best nye. ade countdown lagi. huhu nanti cerita semua proses dia ek. utk persedian sye gak nnti😀 hee.

    • farizahzin says:

      hehehehe.
      owh ye.
      SAYA NAK KAWEN!
      hehehe.
      insya allah 1.1.2011.
      11month to go.
      yup.
      la nih ngah wat preparation and will bagitau dlm blog setiap udapte n proses.
      dun worri!!

Leave a Reply

