new blog.new me.everything will be new.

Orkedpagi.Satu nama yang tidak asing lagi bagi siapa yang mengenali diri ini. Nama yang asalnya dicipta daripada nama kumpulan terus segar di dalam jiwa saya. Bahkan ia seperti melekat di sanubari rakan-rakanku yang lain.Terima kasih dan ya, saya melangkah ke satu dunia baru.wordpress.bukan untuk mengikut sesiapa cuma ingin mengambil udara segar dan mencuba sesuatu yang baru. Di orkedpagi ini anda akan dihiburkan dengan celoteh saya yang tidak mungkin akan masuk akal,dipaparkan dengan hasil thangkapan gambar saya yang tidak seberapa rupa(saya masih belajar) dan dihidangkan dengan jurnal perkahwinan saya yang Insya allah akan berlangsung pada 1 Januari 2011. By the way,nama saya Farizah Zin.

TERIMA KASIH BUAT SEMUA YANG MENYOKONG DAN MENYUMPAH SAYA:-)

2 thoughts on “new blog.new me.everything will be new.

  1. Siti Hajar Chuni says:

    wah.. xsbrnye nk tnggu ur wedding day.. hihi jgn luper jmput tau… hajar definitely will come… gud luck dear 4 ur preparation.. xoxo

Leave a Reply

