BARANG-BARANG PERKAHWINAN UNTUK DISEWA!!**great deals!!**

HI B2B SEMUA!!Yeah, saya kembali dengan berita hangat!!.ahaks.well, sangat lama xupdate blog yang satu nih.Rezeki selepas kahwin mmg sangat2 alhamdullillah.Yelah, after kahwen terus dapat kerja, then now saya da pregnant!yes babe, saya da pregnant 18 weeks da..alhamdullillah.Gender baby pun, I don’t know.pergi check up ngan doctor, doctor cakap da tau gender but macam confused pulak..still early kot but saya terima dengan seadanya.hehehe.

So, how about B2B semua?amacam ngan wedding preparation korang?is this blog membantu or not?hahaha.i hope that kalau xhelping banyak pun at least you get some idea from this blog.

anyway, sangat nak tolong b2b semua. I nak sewakan barang-barang yang saya pernah guna during my wedding and yes, all this things sangat2 dalam good condition okeh. Dont worry ye and yet, price yang saya bagi pun sangat affordable.yes, I know that B2B bila da sampai saat-saat genting, memang banyak benda yang perlukan DUIT!!I’ve been there sayang!!.so, ini antara barang2 yang saya nak sewakan.

Bekas Hantaran Kerawang

Contoh Gubahan Yang boleh Dibuat

Dulang Hantaran

Tempat Cucuk Bunga Telur

*sila abaikan gambar-gambar makcikku* bunga pahar di belakang mereka.sangat gorgeous!

HARGA!

Bekas Kerawang Putih ( ada 15 set) : RM 7.00 1set

Dulang Hantaran ( ada 15 set) : RM 7.00 1set

Alas Dulang Hantaran: RM2.00 1set (ada silver, putih, ungu, kuning, merah)

PRICE DI ATAS INCLUDING DELIVERY CHARGE (kawasan yang terlibat:)

1. Batang Kali, Kuala Kubu Bharu, Ulu Yam ( Senang citer Hulu Selangor)

2. Putrajaya, Seri Kembangan, Serdang

3. Salak Tinggi, Dengkil ( Senang citer Sepang)

If anda nak ambil sendiri, xda masalah and harga bleh runding lagi!(affordable kan..kan)


hubungi saya : 012-388 1284(eja) atau emailkan ke: farizahzin@yahoo.com

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

